Tingimused

1.Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1. Tingimused kehtivad kõikide isikute ja ostukeskkonna Kuninghabe.ee (edaspidi Kuninghabe e-pood) omanik BRANWEN OÜ vahel Kuninghabe e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kuninghabe e-poe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. BRANWEN OÜ on õigustatud Kuninghabe e-poe müügikampaaniatest ja arengust tulenevalt käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ja hinnakirja muudatustest jõustuvad vastava muudatuse avaldamisest interneti leheküljel www.kuninghabe.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teile tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi ja hindu v. a. kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.4. Branwen OÜ ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.



2.Tellimuse vormistamine

2.1. Esmalt palume Teil vormistada ennast meie Kuninghabe e-poe kliendiks, kasutades selleks “Logi sisse“ linki. Registreerige ennast uueks kasutajaks ning täitke kõik kohustuslikud väljad (tähistatud tärniga). Ostu on võimalik sooritada ka ilma registreerimata. Sellel juhul sisestate andmed enne ostu.

2.2. Kui olete registreeritud kasutaja, siis valige rippmenüüst oma aadress ning Teie andmed sisestatakse lahtritesse automaatselt.

2.3. Registreerimata kasutajana peate andmed sisestama arve saaja lahtritesse. Märkides "linnukese" (Arve ja kauba saaja andmed kattuvad) ette, on võimalik andmed automaatselt kanda kauba saaja lahtritesse.


2.4. Pärast registreerimise kinnituse teadet valige „Minu konto“ (kodulehel üleval paremas nurgas) ja täitke ära kõik väljad. Salvestamiseks kasutage välja „Salvesta“.

2.5. Kui olete püsiklient või korduvkasutaja, siis Teie andmed on Kuninghabe e-poes salvestatud ja Teil piisab oma konto avamiseks ainult e-maili aadressi ja salasõna sisetamisest.

2.6. Nüüd oletegi valmis, et alustada Kuninghabe e-poes ostlemist. Kui Te ennast ei registreeri, võite ostlemist koheselt alustada, sest registreerimine pole kohustuslik. Kui olete leidnud endale sobiliku toote, siis kasutage välja „Lisa ostukorvi“ ning kodulehel ülesse paremasse nurka ilmub teie ostukorv, mis näitab teie ostu hetkelist rahalist suurust.

2.7. Kui soovite mingit toodet osta rohkem kui üks ühik, siis asendage ostukorvis välja „Kogus“  number 1 (vaikimisi ostate alati ühe toote) sellise numbriga, millises koguses seda toodet soovite (näiteks 2, seega saate seda toodet 2 tk või komplekti). Pärast muudatuse sisseviimist tuleb tegevuse kinnitamiseks kasutada välja „Salvesta koguse muudatused“.

2.8. Kui soovite ostlemist jätkata, liikuge tagasi poe menüüsse ja hakake uuesti tooteid valima.

2.9. Kui toode, mille lisasite ostukorvi on vale või mittesobilik, on võimalik see ostukorvist eemaldada, kasutades selleks ostukorvis toote nimetuse taga olevat punast risti.

2.10. Kui tellimus on Teie jaoks valmis, tuleb vajutada nuppu "Telli". Seejärel tuleb Teil sisestada kohustuslikud andmed (punase tärniga)ning valida kohaletoimatamise viis. Kui olete oma valiku teinud, peate lugema ning nõustuma tingimustega (lisades kastikesse linnukese). Vajutage nuppu „Esita tellimus“. Seejärel suunatkse teid Maksekeskusesse, kus valite enda jaoks sobiva panga ning sooritate makse. Pärast makse sooritamist vajutage nuppu "Tagasi kaupmehe juurde", sest siis saadetakse Teile arve e-mailile. Kui Te seda nuppu ei vajuta, olete siiski tellimuse eest tasunud, kuid Te ei saa kinnitust e-mailile. Tellimusega sellegipoolest tegeletakse.

2.11. Tellimuse kohalesaatmise kulud tasub BRANWEN OÜ Eesti siseste pakkide eest, kui tellimuse väärtus on 50 EUR või enam. Kui tellimuse summa ulatub 50 EUR-ni, näitab Kuninghabe e-poe ostukorv automaatselt, et kohaletoomisekulud on 0 EUR.

2.12. Kohaletoomise viisi valimisel ostukorvis palume olla väga tähelepanelikud kohaletoimetamise piirkonna määratlemisel, kuna sellest võib sõltuda kohaletoimetamiskulud.

2.13. Seejärel saate Kuninghabe e-poe automaatvastuse oma e-posti aadressile, mis kinnitab, et BRANWEN OÜ on teie tellimuse kätte saanud.

2.14. Toote või toodete müügileping loetakse sõlmituks, kui olete Maksekeskuses sooritanud ülekande.

 

3. Tellimused

3.1. Arve saadetakase Teile e-mailile.
3.2. Teie tellimus tühistatakse juhul kui Te ei ole 14 päeva jooksul tasunud ostusummat.



4. Toodete kohaletoimetamine
 
4.1. Kui olete tellimuse eest maksekeskuses tasunud (E-R) enne või hiljemalt kella 14.00, postitatakse Teie tellimus samal päeval.

4.2. Kui kasutasite Eesti Posti Riigisisest standardpaki teenust (tellimuse maksimaalne kaal ei tohi ületada 20 kg.), siis tellimus väljastakse saajale postitamise päevale ülejärgneval tööpäeval, juhul kui tellimuse eest tasutud summa laekumine on toimunud BRANWEN OÜ arveldusarvele enne 14.00. Standardpakid väljastatakse kliendile allkirja vastu. Kliendile jäetakse saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale teatel kirjas olevast postiasutusest. Standardpaki saadetist on võimalik jälgida. Saadetist hoiustatakse postkontoris 14 kalendripäeva, alates paki saabumisest postkontorisse. Seejärel tagastatakse pakk saatjale.

4.3. Kui kasutasite riigisisest Itella/Smartposti pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse tellija poolt valitud pakiautomaadist Eesti piires järgmisel tööpäeval (v.a. Kärdla pakiautomaat) juhul kui tellimuse eest tasutud summa laekumine on toimunud BRANWEN OÜ arveldusarvele enne 14.00. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Tellija mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Tellija mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk saatjale.

 
5. Tellimuse tühistamine ja toodete tagastamine

5.1. Teil on õigus pärast tellimuse eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada (tavaliselt postitame 2-12 tunni jooksul), saates Kuninghabe e-poe elektronposti aadressile info@kunighabe.ee vastavasisulise teate koos tellimuse kinnituse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga.

5.2. Pärast toodete kättesaamist on Teil 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode või tooted tagastada või välja vahetada muu toote või toodete vastu, saates BRANWEN OÜ e-poe elektronposti aadressile info@kuninghabe.ee vastava sisulise teate koos tellimuse kinnituse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga. BRANWEN OÜ tooteid saate tagastada või välja vahetada ainult juhul kui toode on kasutamata, originaalpakendis ning pakend on kahjustamata.

5.3. Toodete tagastamise korral punktis 5.2. sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (kaasaarvatud kauba saatmise kulud) 30 päeva jooksul arvates tagastamise soovi kohta teate saamisest. Klient kannab toote või toodete tagastamisega seotud kohaletoimetamise kulud kuni 10 EUR ulatuses. Juhul kui toode on kasutatud, mitte originaalpakendis või kui pakend on rikutud, ei võta BRANWEN OÜ toodet tagasi ning saadab toote kliendile tagasi.

5.4. Kui toodete tagastamise põhjuseks on BRANWEN OÜ poolt valesti saadetud toode või tooted, siis BRANWEN OÜ kompenseerib Teile lisaks ostusummale ka kauba tagasisaatmisega seotud kulud 30 päeva jooksul arvates tagastamise soovi kohta teate saamisest.

6. Muud tingimused

6.1. Kõiki Kuninghabe e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

6.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

7. Pretsensioonid

7.1 Pretensioonide esitamise õigus on 2 aastat.